Solen var framme en kort sväng..

Godmorgon! Klockan ringde runt halv 9, låg kvar ett tag och myste med pärlan innan det var dags att stiga upp. Har inte hunnit med speciellt mycket än. Lite frukost har jag fått i mig, och nu tänkte jag slänga in ett inlägg här. 

Idag har jag inte planerat oerhört mycket, men efter kl.15 när mamma slutar jobbet tänkte vi åka ut till Högbo en sväng med hundarna för en promenad och fika, men som överskriften säger så ser det inte jätteljust ut än. Det är ju mycket roligare att vara ute när solen skiner och värmer. Men det kanske kan bli en fika inomhus åtminstone. Vi får se.. annars ska jag skriva lite scheman. Kost/träning. Ska försöka skärpa till mig ännu ett steg så jag når mina mål så småningom.
Nala ska ut på en promenad om ett tag också. Men just nu ligger hon och myser i sin korg, så för tillfället tänker jag inte störa henne. Åter till planeringen..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0