Jag gör ett försök igen..

Det var ett tag sedan nu, men jag tänkte ge det ett försök igen. Jag kan inte lova uppdatering 5-6 ggr om dagen men jag kan lova en uppdatering som känns rimlig för mig. När jag har lusten, orken och motivationen till att skriva ned några rader. 
 
Jag mår bra! Inte helt okej, men jag är på god väg. Ingen har någon aning om vad jag syftar på. Men mer behöver jag inte säga. Alla har svackor och motgångar i livet någongång. Jag har haft ett ständigt kämpande ett bra tag nu, men jag känner att jag är på god väg! 
 
Idag ska jag och lillpärlan ta en promenad över till mamma. Lillebror är ledig och jag har lovat att hjälpa till med ett par läxor som måste bli gjorda. Det är väl det en storasyster är till för? att hjälpa till när det känns svårt :) Christian har träning idag också, så jag stannar nog över middagen o en bit in på kvällen för att umgås. Nu tänkte jag fortsätta lyssna på lite musik, och låta naglarna torka efter ett stänk nagellack. Ska sätta in lite fina "trädbilder" i ett nytt inlägg också, bara för att fräscha upp bloggen lite till en början. Sommarn är här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0