En dag i köket

Hej! Idag klev jag upp runt 8:00, låg och snooza lite innan jag tog mig upp till köket och gjorde i ordning lite frukost. Idag blev det mannagrynsgröt m socker/kanel och en leverpastejmacka på sidan om. Lär ju faktiskt ge lite cred åt mitt ego som gjorde en alldeles gudomlig gröt! Det kommer absolut bli fler gånger! 

Just nu håller jag på för fullt i köket med att spackla. Vi ska ju tapetsera om och vi är på god väg. Det ska torka lite, målas lite och slipas lite. Sen åker vedtapeten upp! Ser fram emot det något enormt! Jag kommer nog hålla på med det ett bra tag idag. Pappa kommer över på en fika lite senare i eftermiddag, men annars händer inte nå mer speciellt. En springtur ska jag nog försöka hinna med under kvällningen också. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0