Fredag kväll.

Godkväll! 
Christians AW blev inställd så det blev tacos och tv istället. Jag klagar inte, bara skönt när han är hemma så man slipper vara själv.
Har tagit en dusch och nu sitter jag och läser lite bloggar, samt dricker päron soda. 
Imorgon är en ny dag. Då planeras ett besök på Owe Janssons för lite inköp av vita krukor. Har totalt ställt in mig på vitt överallt i lägenheten, och jag vet att det kommer bli hur bra som helst! 
Imorgon är det dessutom Melodifestivalen igen!, hoppas för guds skull att det dyker upp bättre nummer denna gång! och att Danny slutar läsa av manuskorten HELA tiden.. Haha han passar inte som programledare. Håll dig till musiken.. Nog med det. Ha en bra kväll! 
 
 
Dagens projekt.. det är en lång bit kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0