En helt vanlig tisdag.

Godkväll Allesammans!
Idag har jag varit in till Gävle för ett samtal. Christian skjutsade sedan in mig till stan så jag kunde ta bussen hem till viken igen medan han åkte vidare till jobbet.
Väl hemma gick jag med raska steg hem till mamma min. Har verkligen tröttnat på denna kalla vinter nu. Redo för lite blommor och grönt! 
 
På torsdag fyller mitt hjärta år! På alls hjärtans dag t.om. En sån tur vissa har.... Har inhandlat lite smått och gott inför den dagen. Vi åker även till Sthlm för shopping och god mat! Kommer bli hur mysigt och romantiskt som helst :) 
 
Sitter nu i soffan hos mamma och väntar på att C ska komma och hämta upp mig ifrån hans träning. Har hunnit med god mat och badmys. Nu kollar vi på "hissen" och dricker cola cola. Jag klagar inte. En sjukt bra tisdag minsann! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0