Now you just somebody that I used to know..

Det var inte igår.. inte i förrgår heller. Det var alldeles för länge sedan! Har inte haft sugen alls till att skriva. Men nu börjar våren slingra in (även fast vi vakna m snö i morse), å man blir piggare o gladare för var dag!
Praktiken går bra för mig också. Dollar är ett riktigt kap, trevliga människor o härlig stämning. Jag trivs. Min vardag har blivit mer social, o ett nytt kapitel har börjat!
Idag är jag dessvärre hemma.. kmr va hemma idag o imon pga mitt knä som e helt uppsvullet o blått. På måndag har jag tid hos sjukgymnasten i alla fall som ska kolla upp å klargöra vad som inte står rätt till. Min måndag idag består av film o dator. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0