Snubblar in igen..

Godkväll!
Ska försöka anstränga mig någorlunda med den här bloggen. Kanske inte uppdatera varje dag, men titt som tätt, och försöka slänga in en hel del bilder. Använder Instagram flitigt så där finns det alternativ. Ska försöka börja använda min kamera mer också. Gå ut lite i naturen/ta med den när jag ska bort osv.. den tar grymma bilder!
Annars? Livet leker just nu. För ett par månader sen kändes det absolut inte så. Men jobbet flyter på, relationer byggs upp, umgänge, sommar, träning!
Har även börjat fundera på om jag möjligtvis kanske kanske kanske, ska gå högskola om ngt år elr två. Är rätt inställd på idrottsvetenskap, och professionell skribent.. men jag vetinte. Kan bli så.. det låter intressant... Men vi får se hur livet bär av nu med jobb, flytt och läget si sådär.. Är ju sjukt intresserad av att läsa till mig ngt språk också.. Det snurrar bra i skallen, men jag tkr det är kul! får se hur parat jag känner mig senare :) Innebandyfysen drar igång nu nästa vecka också, sjukt peppad och glad!, o förr eller senare drar vi igång inomhus! Kan inte bli bättre!
På tal om mkt nu, 26 juni fyller jag 20 också!. :D den här sommaren kmr bli fylld med resor, äventyr, fest, solsken, glädje etc!
Hoho, imorgon ska jag till sjukgymnasten o kolla upp mitt gruvliga knä som inte vill ge nytta!! Elr så farligt är det inte, men innan innebandyn drar igång måste jag ha fått hjälp, å träningstips så det inte svullnar upp hela j*vla tiden! Efter sjukgymnasten ska jag till gävle med en vän som ska ta spruta.. å sen måste jag till apoteket! Blir nog en graciös fika på det med! Bonsoir! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0