Fullproppad måndag minsann

Godkväll!
Idag gick jag upp runt en sisådär 9;30, klädde på mig, tog en runda in till toaletten för uppfräschning, och sedan satt jag mig vid köksbordet med en välgjord frukost o läste igenom dagens arbetarblad. Lika ointressant somvanligt. Bara horoskopen som är underhållande haha!
Såhär stod det i dagens "mycket verkar nu kunna gå din väg - under förutsättning att du inte själv motverkar de goda planetariska impulserna"
Efter det var det nästan dags för en tripp till sjukgymnasten, som visade sig vara en väldigt rolig prick. Snubben hade humor och var lättsam att snacka med. Jag menar vissa man kommer till kan vara så tvär att man knappt vågar öppna käften... Men det gick bra! Fick gå på ett sånt där band, så han såg hur mina hälsenor arbetade. Mycket bra fick jag höra, och knät var fullt frisk, men vissa delar ska jag arbeta mer med, så det blir ännu mer stabilare inför innebandysäsongen. Balansbräda och utfallssteg varannan dag, ska jag sätta igång med bums!
Efter besöket på sjukan, träffade jag upp Empa. Vi gick till resecentrum för ett en tripp in till Gävle. Följde med henne till sjukan för en spruta hon skulle ta och sedan tog vi en runda in på nian, provade lite plagg och sedan satte vi oss ned för en cola i väntan på bussen. Kom hem till viken igen, gick till arbetsförmedlingen för lite papper som skulle in, o sedan raka spåret till Jensas för en pizza och kebab!
Mycket prat och chill, tills vi kände att det var dags att röra sig. In på apoteket för att hämta ut/köpa medicin till lilla mig och min underbara förkylning. Dagen slutade med en cola i handen, satt oss en stund vid parken och sedan gick vi mot hennes buss, och sa farväl.. ;)

Slutsatsen av dagen har vart kanon!. Nu sitter jag med en fanta och ska åka med mor min o hämta lillbror från träning. Slänger in några bilder senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0