Allena

Godkväll !
Idag har bergqvist sysselsatt sig med att hosta sönder sitt bröst känns det som, å snart lossnar väl en pinne från revbenen också..
Denna hosta har ekuperat min kropp så det är sinnes alltså! Lever dessutom på torra tabletter också, som i hopp ska ge någon slags nytta å få mig frisk, men tycker inte det händer så mycket.. så nu får jag ta den långa väntan se om det går över snart, ändå inne på andra veckan nu.. I helgen ska jag ju på middag/utgång med tjejerna, plus på bio o allt sånt där.
Trodde jag skulle få träna fys på torsdagen också, men det ser ju inte så givande ut.. fuckk..
Imorgon ska jag o pappa åka ut till Berga å kolla på en gullig liten stuga, med stor tomt, se om det faller oss i smaken. Far min är ju ute efter ett enkelt sommarställe där vi och han kan utnyttja våra lediga dagar! Storsjön ligger där bredvid också..
Annars? suttit och lekt mattegeni med lillen också (lillbror).. ställde man upp och visa sin fingerfärdiga talang! Decimaltal var det denna gång! Gick galant må ni tro!
Nu ska jag alldeles snart lägga mig. Fördriver nätterna framför datorn, vilket dock inte är så smidigt när jag e sjuk. Då ska man vila och sova............... men snart så, är det dags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0