TISDAG

Morsning!, har nyss vaknat.. har egentligen klockan på 9:00 men har ngn tendens till att alltid vakna alldeles för tidigt haha.. men men det är ingen fara, är faktiskt riktigt pigg! Blev inge kvällsupdate igår eftersom jag sov den mesta av tiden elr så kollade jag på serier. Inte sån kul text å läsa kanske..

Idag ska jag städa rummet mitt. Seriöst M Å S T E göra det nu. Ta ner lite gardiner, sätta upp nytt fräsht, dammsugning, hänga upp bombnedslaget av kläder, osv ni hajar.. Annars ska jag fortsätta kolla runt om det finns nå intressanta arbeten, fotografera lite hoppas jag, och senare på kvällen äre dags för innebandyträning :)
Men först..., en uppfriskande frukost i sängen. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0