TISDAG

Jahapp.. kom nyss innanför dörren typ.. Har precis bytt om till träningskläder också. Innebandydags igen. . :)

Idag har jag o Empa glidit runt på stan en del, vart på ett möte på AF, sen drog vi oss mot donken o slängde i oss lite käk. Satt ett tag o snackade lite skit om livet.. Efter det blev det Apoteket, eller droghandeln då, å köpte lite ansiktskräm o så.. Sen drog Empa hem o jag med.. nu sitter jag här o har lite musik på.. snart ska jag ta mig till träningen.. Allså fy vilka tråkiga inlägg.. Händer inte mkt i mitt liv nu, så dessa inlägg blir inte färgglad direkt.. men blir väl nån förändring sen kanske. Ska börja fotografera lite mer sen också..

Kommentarer
Postat av: Felix

Ständigt detta "senare" ;)

2012-01-25 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0