There is a way out..

Slänger väl in ett inlägg här då så e det gjort. :) Har liskom inte så mkt o skriva idag egentligen, har för de mesta bara suttit inne o funderat över varför jag inte tar tag i saker mer.. Det här med att söka arbete. Visst det går bra, men det känns som jag måste engagera mig sneppet över den nivån ja ligger nu om det ska hända ngt.. De va ett tag sedan man jobbade nu så det känns som det är dags.. Vill ju kunna tjäna mina cash, å så snart som möjligt skaffa lägenhet ev. flytta med.. det är liskom de jag ser framför mig. Men min vilja finns där, men motivationen kan svika en stundvis..

Jaja.. nu ska jag iaf kolla på det nya programmet "Livet Blir Bättre". Tror det kan beröra väldigt mkt, å jag älskar sånna program.. När människor blir utsatt för tragiska händelser.. att det ändå finns hopp bredvid en.. Så försöker jag också se mitt liv.. Kan finnas stunder då man nästan inte orkar mer, men försöker alltid.. o när man har familj, nära vänner å fina människor omkring sig, klarar man det mesta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0