NY VECKA

Godmorn' har vaknat för ett tag sedan o hunnit med frukost o allt. Nu dunkar ja musik för att komma i stämning haha.. Ne men det är en skön räddning på mornarna när man e halvt likblek o död. Man väcks upp på nytt kan man säga.. Kö några moves så e man reda att möta dagen sen!

Idag äre måndag, innebär ny vecka o ännu en chans för bergqvist att ta tag i livet.. ne men idag ska jag kolla upp lite arbeten, se om det kommit in nå intressanta på källorna, annars ska jag.. ja vetinte.. ta en promme kanske.. men de e bara kanske, fan 45 minus grader ute. Å då förstår ni att kylan silar igenom fönstrena så det är minst 21 minus inomhus, då lockar det inte att ta på sig jackan o promenera icke.. skämt o sido, nu ska jag tanka ner lite skön musik tror ja, tanka nån härlig film som jag kan kolla på sen... fotografera kan ja kanske bjuda till med idag med. We'll see..

update 08:46 - YEEAAAAAAH det är töväder ute, kan skiten för en gångs skull smälta bort nudå! Så man förhoppningsvis kan längta lite till att se det gröna gräset titta fram. Sannollikheten på de är nog möjligtvis 1% vilket betyder att vi svennar får vänta lite till på vår sommar. Har vi tur kanske det blir vår i maj.. suck.. den fula verkligheten minsann..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hoppas du får en underbar måndag, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust :)

2012-01-16 @ 16:21:44
URL: http://jennifererikssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0