LÖRDAG

Dags att uppdatera lite här också. Idag har jag inte gjort ett enda piss. Kollat på lite serier, sen haka ja på mor ner till Boänge till låssasfar, så där har jag placerat mig nu. Lillebror e på övervåningen m mig å kollar gladiatorerna.. Haha.. inte så kul egentligen, men lillebror diggare å man har ju följt dedär programmet sen man var liten..
Kommer ihåg att de var absolut ett av mina favoritprogram, hade typ "spelkort" med dom, sen hade jag även ett konto på blip, där jag lirade gladiatorerna om vart annat :) 

Men man har vuxit ifrån de nu haha.. Händer inte så mkt mer ikväll.. Ska kolla filmer/tv, chilla runt.. Imorgon ska jag upp på benen igen o kanske fotografera lite, vill komma igång med det där mer. Sjukt kul egentligen.
Justde ska även in till valbo o kolla lillbrors match, så man kan ju fota lite där med, få lite coola kort på grabben. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0