KYSSMIG

Igår somnade jag runt 5 tror jag.. inte mig likt lär jag då få säga.. Jag som hade så bra rutiner nyss.. Gick o la mig runt 12,01 och vaknade runt 09. Det är ju en sjukt bra rutin, nu är det kattbajs av det hela och jag känner direkt att kroppen påverkas av det. Lär lösa det där igen på nå vis.. Kollade även på filmen "Kyss Mig". Den där filmen om de lesbiska tjejerna.. tycker den var helt okej faktiskt. Som sagt jag kan tycka om sega, drama filmer.. Dom e intressant, o sköna att kolla på..

Vaknade runt halv 11, idag. Låg kvar ett bra tag o lira wf typ o lyssna på musik. Nu är jag bänkad framför datorn iaf, å ska dra på lite smink o sätta på mig nå kläder. Empa kmr förbi om ett tag, då ska vi köpa lite käk. Å sen ska jag få den fina äran att kapa hennes hår. Jag har ju vart frisör i mina yngre dagar så ska försöka mig på det igen.. Närå det har jag då inte vart haha, men fixa en pagefrilla kan ju inte va så svårt.. Har ju klippt mig själv då å då så det ska nog gå fint. Annars blir det väl till att skriva på uppsägningspapprena som väninna... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0