Innebandy

Godmorgon !
Idag har jag vaknat upp på rätt sida :) Sovit ut ordentligt. Har suttit och fixat lite med de få innebandybilder jag tog igår på lillbrors match. Blev ett par st. så gjorde ett litet collage.
Efter att jag har skrivit klart detta inlägg ska jag hoppa in i duschen o fräscha till mig lite, efter det trycka i mig lite frukost och byta om.. Idag väntas lite jobbsök och möten. Hoppas som tusan att mina kläder från Nelly och Asos kmr idag alltså, har väntat jättelänge nu. Igår beställde jag även ett par solbrillor från Asos, som antagligen kmr sitta som kolsyran i colan läckert! :) Men dom kmr nog om ett par dagar..
Justde.. ska försöka hinna med att gö en ny header också.. vet liksom inte hur jag vill att den ska se ut.. men det löser vi på ett eller annat sätt..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0