Idrottsgalan

Hello!.. De har vart en bra dag idag trots att jag inte har gjort ngt speciellt hehe.. Idag kom mina brillor som min söte vän Lelo tipsade om från ASOS, som även han beställt. De va på Rea där o kostade endast 74;-. Då ordinarie pris låg på 150;- spänn så äre ju väldigt bra kirrat.

Mami o jag har även beställt lite kläder från H&M, fick nå rus när de va Rea där å slängde i lite prylar i kassan..
Nu sitter jag o kollar på Idrottsgalan. Faktiskt rätt intressant o kolla på när man själv diggar sport, å det är många sköna lirare där ute som e värd de fina priset! Kommer nog bli en tidig kväller idag, sjukt trött somvanligt på kvällarna. Men det är rätt skönt om jag ska vara ärlig. Ha en viss rutin att följa liskom.. Nu måste ja fortsätta kolla. Slänger upp lite bilder på brillsen i nästa inlägg. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0