HOW U DOIN

Haha sophie ska börja blogga igen.. Lite småkul sådär. Sa det till en av mina närmsta vänner tidigare, "Då e väl jag den enda som kmr kommentera å tjata om att du ska uppdatera jämt" fick man höra som svar.. Visserligen e de sant, för jag har säkert bytt blogg minst 10ggr under 2011, o uppdaterat svindåligt..  
Åren mellan 2007-2010, gick hyfsat i alla fall.. Uppdaterade varje dag osv.. men sen bar det av utåt. Gör detta en sista gång nu. Skiter det sig, skiter det sig för gott! 

Fan skulle ju ha nån fräsch bild till idag å med nya kameran.. Har inte haft tiden riktigt. Vart på arbetsförmedlingen för snack. kom dit halv 9, skulle vara där 13:00 istället. Lite småttirriterande hörni, så drog till donken med en vän o åt frukost. Satt där till lunch, stack till Viking för kebab. Sedan till arbetsförmedlingen för jobbsök. Inte ett dugg roligt egentligen.. 

Kom hem från träningen för ett tag sedan. Sjukt kul å sjukt jobbigt, så som de ska vara! Nu taggar vi nästa vecka för 2 matcher!.. Duschen ropar, så lär sticka. Sen blir jag sängliggandes. Men som sagt jag e back on track! ciao

Kommentarer
Postat av: Joker

Åhh vad kul för dig gumman! Gott med mcdonalds och kebab! :)

2012-01-03 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0