FREDAG

Hallå! Igår hade vi DM.semifinal mot Aston vilket slutade för vinst för oss. 7-3. Satt jävligt skönt kan jag säga. Så nu är det bara att vänta in finalen mot GGIK.
På lördag har vi match igen hemma mot Umeå City. Taggad redan nu på vinst där med!
Är hemma själv i helgen, (tack o lov) haha. ne men kan behöva lite andrum ibland. Mor o Adam e somvanligt nere i Boänge hos låssasfar, å David har dragit till Hofors. Så det blir sjukt skönt faktiskt. .
Idag har jag inte så stora planer egentligen. Ska på w4u vid 13, snacka lite skit.. Sen får vi se vad dan har att erbjuda. Ingen utgång iaf eftersom de e match.. Men kan va lika avkopplande o ha en lugn kväll med. Lite filmer o chill så känner jag mig hemma med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0