CHILL

Hola! Helgen har vart rätt händelserik faktiskt. I fredags hängde ja m Dempa, Jenka o Chricko hemma hos Dempa. Kollade på The Voice, käkade onyttigt o snackade shiet. I lördags var det match, o sedan på kvällen hängde ja m Empa. Det blev film o snack. Söndag... vakna upp runt 12, slog på tvn å kollade lite på nå dokumentärer som gick, sen drog vi ner till milano o köpte käk. Drog upp till mig igen, åt upp å sen skulle empa hem..

Jag har inte gjort spec mkt annars idag. Kolla "livet blir bättre" som jag missat, sen slog jag igång "Foppa dokumentären" igen.. den e så grymt bra. Kollade "så ska det låta" med mor min, och nu sitter jag här framför min lappis.. Ska dra igång "hairspray" tänkte ja.. Längesen jag såg den, å den filmen e uppmuntrande, så det känns rätt läge. Pang poff nu blev den klar. Efter filmen blir det Inne/ute listan. Ciao

Kommentarer
Postat av: korven

Hej! Denna kommentar handlar om ett ställningstagande till synen på hur en kvinnokropp ska vara. Smal, fet, rund, fyrkantig, det spelar ingen roll. Men anorexi-smal är aldrig något vi ska eftersträva. Om du tycker som jag, så gå in på den här länken för att se hur Nelly.com (inte) hanterar kritik mot deras alldeles för smala modell i deras senaste kampanj:



http://enlitenkorv.blogg.se/2012/january/youre-so-two-thousand-and-late.html#comment



Tack på förhand.

2012-01-30 @ 10:08:58
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Empaaa

Det va en låååång film hörru!! ;)

2012-01-30 @ 11:30:21
Postat av: Sophie

sv; HAHA aaaaa fan..

2012-01-30 @ 12:26:43
URL: http://sophiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0