BACK

Oj va dålig jag har vart att uppdatera de senaste dagarna. Igår va jag o laget i Umeå o lirade match iaf. Mötte ett riktigt duktigt lag, så vi torskade tyvärr m 11-5, men de kunde lika gärna va vi som vann.. Vi kämpade på riktigt bra o hade många fina chanser.. Jag gjorde 4 mål också, riktigt kul ! Kom hem runt halv 3 igår natt, så det va sängen dirr kan man säga.

Vaknade idag runt 11, tog en fräsch dusch o sedan hakade jag på mor o far på Adams match på Bessemer. 8-8 blev det. Nu har jag nyss tryckt lite donkenmat o ska tanka ner alla serier som kommit ut o som jag inte kollat på än. Kan säga att min eftermiddag kmr bli framför datorn.. Inte mkt mer.. Ikväll blir det chill, o Wallander går på tvn som jag nog ska glo på. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0