04:58

Det är ju inte kul när man för en gångs skull lyckas lägga sig i skaplig tid, o ska få en ordentlig sömn, o man somnar in, vaknar efter 2 timmar igen, och känner sig hoppfull över att klockan borde vara runt sisådär 8-9, och tanken slår en att man har kommit in i rutinerna igen..
Nene så kul ska vi inte ha det. 04:03 står klockan glatt på.. Pigg som en lärka, gör någon macka..hungern hälsade ju även på, något att dricka. Sätter mig i sängen o nu funderar jag på om jag ska försöka göra så att tiden går fort framåt att jag inte märker att den helt plötsligt står på 9:00, genom att kolla massa filmer/serier om o om igen, så att jag kan dygna denna dag, eller om jag ska se en film så klockan blir ungefär 7, o sen lägga mig o hoppas innerligt på att jag kmr upp runt 11..

Bekymmer.. haha jag orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0